VSheavy kirjoitti:
Tätä aihetta on nyt tullut pyöriteltyä mielessä jo pidempäänkin ja meikäläinen suuntaa aikakoneen 80-luvun sydämeen Huhtikuun 2.1986 Utica New Yorkiin.
Energinen maskiton Kiss soittaa keikan jonka settilista on mitä mahtavin ja mielenkiintoinen. Suurin syy tähän valintaan on aloituskappaleena käytetty King Of The Mountain, setti sisältää muutoinkin paljon mahtavia biisejä, Creatures Of The Night, Uh! All Night, War Machine, Tears Are Falling.... Keikkapaikkakin olisi juuri sopivan kokoinen 6500 henkilöä vetävä halli.
Itseäni harmitti junnuna niin älyttömästi ettei Kiss tullut Suomeen Animalize tai Asylum rundilla, joten tämä olisi mahdollisuuteni, sitä paitsi olen nähnyt maski Kissin jo monta kertaa livenä.
Muita varsin varteenotettavia vaihtoehtoja löytyi paljonkin, kuumimpina kuitenkin 30.9.84 Animalize rundin eka keikka, 30.12.82 Creatures rundin eka keikka setissä Keep Me Comin' ja Rock And Roll Hell, ehkäpä joku Rock And Roll Over kiertueen keikka jollon Kiss oli vielä selkeästi rock-yleisön bändi ja raju sellainen! Listaa voisi jatkaa loputtomasti, mutta ei siinä olisi mitään pointtia, koska mä suuntaan vuoteen 1986......
Olen aivan otettu tuosta, että osaat aikakoneen asettaa päivälleen! Huh, tässä on meille muille tekemistä. Varmasti mielenkiintoinen valinta. King of the N. on toki edelleen aivan Kingi biisi, jos sen nyt vaikka kesällä kuulisi livenä niin jengiä alkais eturivistä putoamaan for sure:) Animalize sessioissa olin itse mukana, mutta todellakin, todellakin harmittavaa etteivät tuoneet Asylum systeemia lähimaillekaan. Loistolevy, kasa huippu biisejä, hittejä, ainakin kolme videota (?) Muu maailma jäi paitsiolle tästä kiertueesta kokonaan ja nuolemaan näppejään. Kiss, why? Why? Jossain Puerto Ricossa piipahtivat. Tuostakaan kummajaisesta Alive Forever ei osaa kertoa mitään.